Fesieri, abdomen şi gambe

3 grupe de muşchi antrenaţi într-o singură clasă de aerobic

Distribuie pe:
Facebook

Acum îți poți tonifia posteriorul, abdomenul și gambele într-un timp scurt prin tehnica GAG.

După încălzirea mușchilor, se realizează exercițiile pentru mușchii Glutei. Așezați în genunchi şi mâini, cu coatele și antebrațele sprijinite pe dușumea, veți ridica pe rând câte un picior îndoit în unghi drept cu linia bazinului și îl vei mișca vertical  fiecare picior în parte de 20 de ori, în 2 serii. Este importantă menținerea spatelui drept și să nu ridicați gamba peste linia bazinului. 

După acest exercițiu este indicată o serie de exerciții pentru streching: fără să te ridici, cu picioarele așezate sub posterior, ridică brațele în sus pentru 1 minut.

Următorul set de exerciții privește mușchii abdominali. Te vei îndinte pe spate, cu picioarele îndoite, depărtate și tălpile sprijinite pe sol. Vei pune mâinile după ceafă și vei trage în sus de umeri, de 20 de ori, câte 3 serii. Dacă nu ai probleme cu coloana vertebrală, te vei putea ridica aproape de verticală. În caz contrar, vei ridica ușor doar omoplații de pe sol. Pentru a antrena și intercostalii se poate face același exercițiu, dar atingând genunchiul drept cu cotul stâng și invers.
Ultima etapa este dedicata gambelor. Le poți antrena în picioare, sprijinind mâna dreaptă pe o mobilă sau pe perete, ridicând gamba stângă lateral sau întinși lateral, ridicând piciorul, dar nu mai mult decât linia spatelui. Apoi, vei schimba piciorul. Se execută 20 de repetari în 3 serii pentru fiecare picior.

Day Pass

Ai șansa să testezi toate serviciile noastre, gratuit, înainte de a deveni membru.

VREAU OFERTA
Happy Hour

Între orele 12.00 - 16.00 abonamentul fitness Happy Hour este doar 80 lei / lună

VREAU OFERTA

ÎNSCRIE-TE LA NEWSLETTER!

FII PRIMUL CARE AFLĂ CELE MAI NOI OFERTE ARS NOVA FITNESS.